Nieuwe functionaliteit: Bluesforum Smartfeed  SocialTwist Tell-a-Friend

De titel van dit gedeelte zegt het eigenlijk allemaal. Hier kunnen geïnteresseerden onder meer te weten komen welke optredens in het vooruitzicht zijn. Dit is een deels gesloten forum, wat betekent dat je in dit forum geen topics kan starten maar wel berichten kan posten in een reeds gestarte topic.

Wat vind je van de Bluesforum Smartfeed functie?

Cool, ik maak er gebruik van
0
Geen stemmen
Niets voor mij, ik maak er geen gebruik van
1
100%

Totaal aantal stemmen : 1

Nieuwe functionaliteit: Bluesforum Smartfeed

Berichtdoor Jiver » donderdag, 15 oktober 2009, 11:24

Beste forummers,

Er is een nieuwe functionaliteit aan het forum toegevoegd: Bluesforum Smartfeed.

Dit is een waanzinnig handige functionaliteit die iedereen zou moeten gebruiken.

Op de Smartfeed pagina kun je je eigen feed aanmaken waarmee je de berichten (zelfs je private berichten) van het forum kan lezen in je favoriete newsreader (bijv. in Outlook of Google Reader). Zo kun je bijvoorbeeld tijdens het lezen van je mail meteen ook de recentste berichten van het forum lezen :!:

Je kan zelf kiezen wat de feed voor jou moet genereren (bijv. enkel berichten uit bepaalde fora, berichten sedert je laatste bezoek of sedert je laatste ophaling van berichten via je newsreader, je private berichten ...).

Laat ons weten wat je ervan vindt!

Alle vragen zijn hier welkom.
Solid Jive - Blues you can use

Join us on Facebook or Myspace !
Jiver
Solid Jive member - beheerder

Contant: 1,801.55
Bank: 88,037.40

Advertentie - Deze advertentie is niet zichtbaar voor leden

Re: Nieuwe functionaliteit: Bluesforum Smartfeed

Berichtdoor Jiver » maandag, 26 oktober 2009, 13:42

Ik die dat er nog niemand gestemd heeft in de poll. Is er nog niemand die gebruik maakt van de smartfeed?

Ik wel in elk geval (via mijn outlook) en ik vind het super handig hoor: kun je gewoon bij het bekijken van de mail meteen zien of er nieuwe berichten zijn.
Solid Jive - Blues you can use

Join us on Facebook or Myspace !
Jiver

Contant: 1,801.55
Bank: 88,037.40

Keer terug naar Announcements from the band